Wybrane Realizacje

Sensodyne na Targach Stomatologicznych (GlaxoSmithKline)

Agencja odpowiadała za wybór imprez, wszelkie formalności związane z uczestnictwem, ustalenie z organizatorami powierzchni i lokalizacji stoisk, projekt, produkcję i montaż stoisk, reklamę na terenie targów i w materiałach targowych, udział przedstawicieli marki w konferencjach, obsługę na miejscu, szkolenia stomatologów, pokazy filmów, konkursy dla uczestników targów, branding gadżetów, przygotowanie pakietów promocyjnych, akcje niestandardowe: np. promotorzy nawiązujący strojem do brandów. Sensodyne Odbudowa i Ochrona - strój budowniczego: ciemne spodnie, biała koszulka z logotypem i hasłem „Nadwrażliwość zębiny?”, pas monterski z narzędziami, torba, kask ochronny. Sensodyne ProSzkliwo - strój chemika: ciemne spodnie, biała koszula, krawat, biały kitel z logotypem i hasłem „Kwasowa erozja szkliwa?”, okulary ochronne.

W sumie z marką Sensodyne uczestniczyliśmy w 8 największych wydarzeniach targowych w Polsce, takich jak CEDE w Poznaniu, krakowski Krakdent, Baltdentica w Gdańsku czy Expodent w Toruniu.

< powrót do poprzedniej strony