Wybrane Realizacje

„Premier będzie…”! Otwarcie pierwszego multipleksu w Szczecinie (Multikino)

Otwarcie pierwszego, wielkiego multipleksu, to dla każdego miasta znaczące wydarzenie, jedno z tych, na które mieszkańcy wyczekują, odliczając dni i godziny. Nie inaczej było w Szczecinie, w którym atmosferę wyczekiwania podgrzewała kompleksowa, wieloetapowa kampania informacyjno - reklamowa przygotowana przez agencję Open Media.

Teaser.

Tajemnicze hasła – „Premier będzie…”, „Wszyscy będą siedzieć…”, „Jak ktoś będzie kręcił…” -  które pojawiły się na wielkich billboardach w centrum miasta sygnalizowały, że oto w Szczecinie wydarzy się coś niezwykłego. Jak w przypadku każdej kampanii teaserowej, nie zdradzaliśmy, jakie wydarzenie czeka mieszkańców. Tajemnicę podgrzewała lokalna prasa, w której rozpoczęliśmy regularne odliczanie: „Kto kręcił? Już za 8 dni powiemy otwarcie!”, „Kto będzie siedział? Już za 7 dni powiemy otwarcie!”, „Kto tu grał główną rolę? Już za 4 dni powiemy otwarcie!”. I wreszcie „Czy premier będzie? Już jutro powiemy otwarcie!”.

Reveal:

W ten sposób nadszedł dzień, kiedy mogliśmy powiedzieć „OTWARCIE!”… nowego, wielkiego multipleksu, w centrum Szczecina. I dokończyć nasze słowne zabawy, wyjawiając, że wszystko związane jest z kinem. Hasła „Premier będzie … co niemiara”, a „Wszyscy będą siedzieć…bardzo wygodnie” :- )) zwracały uwagę na podstawowe atrybuty nowego, wielosalowego centrum rozrywki.

Kampanii reklamowej i outdoorowej towarzyszyły intensywne działania public relations. Media publikowały nasze filmowe konkursy, lokalne stacje radiowe ruszyły z grą miejską  angażującą mieszkańców w poszukiwanie karnetów, zaś weekend otwarcia to dwudniowa, wielka miejska zabawa: konkursy, promocje, relacje na żywo w lokalnych stacjach radiowych – każdy mógł znaleźć coś dla siebie, a przede wszytki  zapoznać się z nowym multipleksem i zdobyć miesięczne wejściówki na najlepsze seanse.

Agencja Open Media odpowiadała za całość wydarzenia: koncepcję kreatywną, copywriting i projektowanie graficzne, szczegółowy scenariusz działań, rozpisany na miesiące poprzedzające i następujące po wydarzeniu, spoty radiowe, reklamę prasową i outdorową, zakup mediów, konferencje prasowe i całość polityki informacyjnej, kierowanej do mediów lokalnych, ogólnopolskich i biznesowych, a także szereg wydarzeń kierowanych bezpośrednio do mieszkańców Szczecina i okolic

 

< powrót do poprzedniej strony