Wybrane Realizacje

Po kilkunastu latach nieobecności BURGER KING® wrócił do Lublina

Po kilkunastu latach nieobecności BURGER KING® powrócił do Lublina. Na otwarcie pierwszej restauracji Lublin czekał od bardzo dawna. Fani Burger Kinga zwoływali się w internecie, spekulując czy i kiedy ulubiona sieć zawita do miasta. Ostatecznie cierpliwość została nagrodzona w dwójnasób: w Tarasach Zamkowych otwarta została pierwsza restauracja BURGER KING®, należąca do Burger King Southern and Eastern Europe, a Lublin stał się dla króla burgerów bardzo wyjątkowym miejscem. W przyszłości ma powstać tu Polskie Centrum Szkoleniowe sieci.

Agencja Open Media odpowiadała za działania związane z pre-openingiem, w tym komunikację w obszarze social media, komunikację eventu, konferencję prasową otwarcia, a także publicity i aranżację miejsca na potrzeby wydarzenia. Zajmowała się również zakupem czasu antenowego w stacjach radiowych (lokalne rozgłośnie).

Jako, że otwarcie było od dawna wyczekiwane – na Facebooku powstał nieoficjalny fanpage „Burger King w Lublinie”, na którym trwały dyskusje o dacie uruchomienia lokalu.  Agencja podjęła współpracę z fanami, organizując bezpłatny, przedpremierowy poczęstunek dla 500 fanów w ciągu 5 dni przed wielkim finałem. Na otwarciu dla klientów brylował znany showmann i dziennikarz Bilguuna Ariunbaatara, chętni przywożeni byli z całego Lublina kultowym czerwonym autobusem, rozdawano darmowe burgery, przecinano wstęgę.

Oficjalne otwarcie poprzedzone zostało, zorganizowanym przez Open Media, briefingiem prasowym, w którym udział wzięło ponad 40 dziennikarzy mediów lokalnych i branżowych, a także przedstawiciele Ratusza. Agencja zadbała o odpowiednią oprawę spotkania, przygotowanie press kitów, a także prowadzenie briefingu.

Wynik działań agencji to ponad 60 publikacji i relacji na temat otwarcia, które ukazały się w mediach lokalnych i najważniejszych mediach branżowych. To także precyzyjne zbudowanie nastroju oczekiwania na pojawienia się „Króla” w Lublinie.

W efekcie tej współpracy Burger King Southern and Eastern Europe zdecydował się na podpisanie z agencją Open Media stałej umowy o współpracy w zakresie ogólnopolskich działań public relations.

< powrót do poprzedniej strony