Wybrane Realizacje

Linia produktów dla mężczyzn – Permen, Liderin

Kłopoty z potencją dotykają mężczyzn w każdym wieku. Wszechobecny stereotyp partnera, który zawsze powinien stanąć na wysokości zadania, wcale nie wpływa pozytywnie na stan zdrowia seksualnego, które wymaga szczególnej delikatności i pielęgnacji. Teza ta była punktem wyjścia do kampanii PR, realizowanej dla suplementów diety Walmark z linii produktów poprawiających  komfort życia seksualnego.

Agencja Open Media odpowiadała za launch produktów Liderin i Permen King, a także relaunch pozostałych suplementów rodziny Permen. Kampania produktowa została wzbogacona o szeroką kampanię edukacyjną na temat życia seksualnego Polaków

Cele

Cel prowadzonych kampanii był jasny: uświadomienie powszechności problemów z erekcją i „odczarowanie” ich, aby przestały być tematem tabu. Kampania edukacyjna dotyczyła przede wszystkim kwestii profilaktyki, a także sposobów reagowania na pierwsze symptomy pojawiających się problemów z erekcją. W komunikatach podkreślano zarówno wagę proaktywnych działań mężczyzn, jak i  wspierającą rolę kobiet.

Realizacja

Do zadań agencji public relations należało m.in. opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji, tak, aby informacja o bezpiecznych, standaryzowanych suplementach na potencję dotarła do jak najszerszej grupy odbiorców (mężczyzn i kobiet). Dla wszystkich produktów „męskiej linii” przygotowano szereg komunikatów prasowych, natomiast nowości na rynku potraktowane zostały w szczególny sposób. Liderin stał się bohaterem konferencji prasowej, w trakcie której rolę Eksperta pełnił dr. Zbigniew Izdebski, jeden z najbardziej znanych seksuologów. Kolejną nowość – Permen King – dziennikarze otrzymali wraz z symbolicznym upominkiem podkreślającym charakter produktu i jego wskazania.  Oba nowe produkty zostały także „patronami” męskiej strony w serwisie wp.pl – agencja przygotowała 5 lifestylowych tekstów, dotyczących kłopotów z potencją. Całość kampanii dopełniały konkursy edukacyjne realizowane w mediach lokalnych i w serwisach internetowych.

Wyniki

Agencja przygotowała i rozdystrybuowała 9 informacji prasowych, zorganizowała Spotkanie Prasowe z ogromną - sięgająca 60 dziennikarzy - frekwencją, a także przygotowała wysyłkę kreatywną do 50 dziennikarzy. Odzew w mediach był ogromny – łącznie ukazało się ponad 300 publikacji w ogólnopolskich, ważnych tytułach prasowych i internetowych – oraz ponad 40 w mediach lokalnych. Kampania public relations stała się podstawą do budowania wizerunku firmy Walmark (i konkretnego preparatu), jako eksperta, który dba o zdrowie seksualne Polaków.

< powrót do poprzedniej strony