Wybrane Realizacje

Capivit. Wewnętrzne źródło pięknej skóry (GlaxoSmithKline)

Capivit był pierwszym na rynku polskim „urodowym” suplementem diety. W ciągu kilku lat producent – koncern GlaxoSmithKline – rozwijał produkt, wprowadzając na rynek kolejne warianty Capivitu: Capivit A+E, Capivit Hydro Control, Capivit Piękne Włosy, Capivit Sun System.

Zadaniem Agencji Open Media była szeroka akcja edukacyjna poświęcona idei suplementacji jako metody pielęgnacji skóry od wewnątrz. W momencie wprowadzania Capivitu na rynek koncept ten był całkowicie nowatorski, wymagał więc edukacji kierowanej zarówno do ekspertów i liderów opinii (lekarzy dermatologów, kosmetologów, kosmetyczek, farmaceutów), dziennikarzy, jak i bezpośrednich, potencjalnych odbiorców produktów.

Kampanię edukacyjną rozpoczęliśmy konferencją prasową „Wspólnie dbamy o zdrową i piękna skórę” zorganizowaną z dr Ireną Eris, poświęconą idei komplementarnej – wewnętrznej i zewnętrznej – pielęgnacji skóry.

W kolejnych etapach kampanii Agencja Open Media przygotowała szereg konferencji i spotkań ekspertów z dziennikarzami, na których wyjaśnialiśmy i rozszerzaliśmy koncept „urodowej” suplemetacji, rezultatem czego było ponad 800 publikacji w mediach lifestylowych, branżowych i elektronicznych, a także programy TV z udziałem ekspertów dermatologów.

W ramach kampanii edukacyjnej kierowanej do liderów opinii przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy:

- szkolenia dla kosmetyczek, w których wzięły udział 562 gabinety kosmetyczne w 28 miastach w Polsce (ponad 1000 przeszkolonych koslemtyczek)

- szkolenia dla wyższych szkół kosmetycznych i kosmetologicznych w 6 największych miastach w Polsce (ponad 400 przeszkolonych, uczących się kosmetologów i kosmetyczek)

- program lojalnościowy dla kosmetyczek (10 miast 5000 wypełnionych ankiet

- ogólnopolską akcję promocyjną w 40 największych klubach fitness w Polsce (Capivit Sun System)

Agencja Open Media przygotowała również uczestnictwo marki w kilku największych kongresach dermatologicznych i kilkudziesięciu imprezach branży kosmetycznej w kraju (wykłady, prezentacje, szkolenia, stoiska)

W kilkuletniej kampanii edukacyjnej pomagali nam najlepsi lekarze, dietetycy i dermatolodzy, którzy m.in. przygotowali cykle wykładów, szkoleń, artykułów poświęconych kondycji skóry, włosów i suplementacji witaminowej.

< powrót do poprzedniej strony