Wybrane Realizacje

„Fajna babka, ale ciacho”. Sponsoring książki kulinarnej Moniki Mrozowskiej i Macieja Szaciłło

Produkty Cukru Królewskiego obecne są w polskich domach nie tylko jako artykuł pierwszej potrzeby, ale również inspiracja rozwijająca kulinarne pasje. Dlatego producent marki chętnie angażuje się w rozmaite przedsięwzięcia, za którymi stoi zamiłowanie do gotowania i pieczenia.

Agencja Open Media zaproponowała producentowi Cukru Królewskiego udział w wyjątkowym projekcie aktorki Moniki Mrozowskiej oraz Macieja Szaciłło – wielbicieli słodkości i oryginalnych smaków. Marka Cukier Królewski została sponsorem głównym książki kulinarnej z przepisami na desery i słodkie przekąski „Fajna babka, ale ciacho”, autorstwa tego duetu. W imieniu producenta zajęliśmy się: stroną formalną przedsięwzięcia oraz ustaleniem z autorami i grafikami layoutów stron, na których wykorzystywano zdjęcia produktów Cukru Królewskiego.

Książkę wielokrotnie później wykorzystywaliśmy do komunikacji oferty producenta, m.in. w konkursach konsumenckich. Współpraca z Moniką Mrozowską i Maciejem Szaciłło potrwała jednak znacznie dłużej J http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/faworki-kardamonowe-i-indyjski-pudding,18110.html.

< powrót do poprzedniej strony