Wybrane Realizacje

Dental brands: Sensodyne, Corega, Aquafresh, Paradontax, Proszkliwo

Konkurs dla klinik i gabinetów stomatologicznych

Partnerzy: GSK i Apteki Dbam o Zdrowie

Konkurs „Podaruj swojemu Pacjentowi kartę rabatową” polegał na dystrybucji do klinik stomatologicznych bezpłatnych kart rabatowych na zakup produktów do higieny jamy ustnej (Sensodyne, Paradontax, ProSzkliwo), do realizacji w sieci aptek DOZ

Zadaniem lekarzy było wyłonienie pacjentów, którzy mają kłopoty z wrażliwymi zębami, podrażnionymi dziąsłami lub chcieliby wzmocnić szkliwo i obdarowanie ich kartami rabatowymi. Konkurs pomyślany został w ten sposób, aby każda ze stron partycypujących – pacjenci, kliniki, najbardziej aktywni członkowie personelu - mogła odnieść określone korzyści.

 W konkursie wzięły udział 674 gabinety. Rozdystrybuowano 220 000 kart rabatowych. Zadaniem Agencji Open Media było całościowe przygotowanie i nadzór nad realizacją konkursu, począwszy od przygotowania zasad, regulaminu i projektów graficznych, poprzez nadzorowanie przebiegu konkursu, aż po produkcję, zakup i dystrybucję nagród

Akademia Aquafresh. Stomatologia dziecięca

Przygotowanie uczestnictwa marki Aquafresh w dwóch Międzynarodowych Konferencjach Szkoleniowo-Naukowych Stomatologii Dziecięcej „Fear & Pain” oraz „Pulp & Prevention”.

Zadaniem Agencji było przygotowanie ekspozycji Akademii Aquafresh, zorganizowanie prezentacji i wykładu na sesji plenarnej, dystrybucja poradników dla rodziców, pakietów i ulotek dla stomatologów

Randka w ciemno

Zadaniem agencji było przygotowanie i obsługa meetingu i szkolenia dla przedstawicieli handlowych, wprowadzającego na rynek nową szczoteczkę Aquafresh. Pomysłem agencji było zorganizowanie szkolenia pod hasłem i w konwencji Randki w Ciemno Agencja przygotowała scenariusz wydarzenia, scenografię, a także opracowała sposób prezentacji nowego produktu handlowcom.

Promocja sklepowa marki

Miejsce: hipermarkety Geant (Warszawa). Akcja promocyjna mająca na celu promocję produktów Aquafresh wspór rodziców oraz edukację dotyczącą odpowiedniego doboru szczoteczki do wieku dziecka.

Przygotowanie uczestnictwa dental brands w największych imprezach targowych w kraju

Pełna obsługa targowa: przygotowanie scenariusza wydarzenia, projektu stoiska, projeku i druków materiałów POS, przygotowanie promocji targowych, prezentacji i zorganizowanie wykładów na salach plenarnych.

< powrót do poprzedniej strony