Ewa Nowak General Director
Socjolog z wykształcenia (Uniwersytet Jagielloński), od 20 lat związana z branżą szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Założycielka i prezeska agencji Open Media.
Po studiach związana z warszawską agencją Headlines Public Relations oraz – jako dyrektor ds. komunikacji – z agencją reklamową Art Meritum i agencją badania rynku IQS and QUANT Group. Tworzyła i prowadziła kampanie m.in. dla GlaxoSmithKline, Pfizera, Wydawnictwa Bauer, koncernu ITI, Polskiej Agencji Inwestycji Zagranicznych. Przygotowywała, implementowała i nadzorowała kilkaset projektów komunikacyjnych, w tym m.in. pierwszą edycję plebiscytu Telekamery TeleTygodnia, kampanie edukacyjne związane z wprowadzaniem na rynek pierwszych suplementów diety (Capivit), nikotynowej terapii zastępczej (NiQuitin) i pierwszego multipleksu w Małopolsce (Multikino).
Mama Michała.
„Praca nad strategią komunikacji jest jak nagłe uruchomienie wszystkich rezerw organizmu, takie jednoczesne włączenie kilkunastu przycisków „Start” – i wszystko zaczyna pracować na maksa. Analiza gigabajtów informacji - otoczenia, faktów i zdarzeń - umiejętność ich czytania, selekcji, syntezy, wyciągania wniosków. Kluczowe jest doświadczenie. Absolutnie i niepodważalnie najważniejsze. Praca nad dziesiątkami projektów, przerobienie od A do Zet, na własnej skórze, iluś kampanii, setek uwarunkowań, tysięcy sytuacji, milionów rozmów. Ale potrzebny jest też jeszcze jeden mały drobiazg: coś, co potocznie określono jako „szósty zmysł”. Intuicja. Ot, tyle…”