Agnieszka Dźwigoń Senior PR Manager
Media & CSR
Absolwentka UJ – teatrologii i PR oraz dziennikarstwa na WSP. Z branżą PR związana od kilkunastu lat, doświadczenie zdobywała również jako rzecznik prasowy, dziennikarz „Przekroju”, a także specjalistka CSR w Maspex, gdzie m.in. tworzyła największy w Polsce piłkarski turniej dla dzieci „Z podwórka na stadion o puchar Tymbarku”.
W bogatym portfolio ma m.in. programy dla pracowników, PR wewnętrzny i produktowy, organizację briefingów i konferencji prasowych z 200% frekwencją, działania 360° dla branży health & beauty, parentingowej i nieruchomości komercyjnych, a także z zakresu społecznej odpowiedzialności.
Dużo pisze, jeszcze więcej czyta i mówi. Uwielbia „nieturystyczne” Bałkany. Od niedawna zakochana po uszy w pewnym lagotto.
„Głowa i ludzie. Co to ma wspólnego z PR? W zasadzie wszystko. To podnoszenie głowy – wyżej, żeby widzieć więcej i dalej. Żeby nie stracić z oczu ludzi. Ale też z ryzykiem oberwania po niej. To umiejętność pochylenia jej, gdy trzeba. I znów do góry. Głowa ma być otwarta. Codziennie kilka razy podnoszę głowę, żeby przeczytać tekst, jaki mam na tablicy: „Kampania PR, która nie przynosi wymiernych efektów, jest albo nadętą autoreklamą, albo wynika z nieróbstwa”.