Wybrane Realizacje

"Słodkie gesty" - kampania wizerunkowa Südzucker Polska S.A.

Słodzić i „słodzić” to wprawdzie dwie różne czynności, ale obie sprawiają, że życie staje się przyjemniejsze! Komu najczęściej „słodzimy”? Czy komplementowanie jest łatwe? Czy „słodzimy” w pracy? Jak zareagowalibyśmy na komplement usłyszany od obcej osoby, np. na ulicy? Czy Polacy mają większą trudność w mówieniu miłych słów i przyjmowaniu komplementów, niż przedstawiciele innych narodów? Te i inne pytania zadaliśmy naszym rodakom w wielkim, ogólnopolskim badaniu na temat „słodkich gestów”. A odpowiedzi na nie stanowiły punkt wyjścia kampanii wizerunkowej, przygotowanej dla jednego z największych w Europie i na świecie producentów cukru.

Wzajemna życzliwość, bezinteresowne umilanie dnia sobie i innym, drobne, miłe gesty – takie zachowania postanowiliśmy promować w naszej nowej kampanii. Wsparła nas w tym znana psycholog Maria Rotkiel, która w oparciu o wyniki badań przygotowała materiał ekspercki – okiem specjalisty spojrzenie na „słodzenie”.

Agencja Open Media odpowiadała za całość kampanii wizerunkowej, począwszy od pomysłu „słodkich gestów”, poprzez przygotowanie pytań kwestionariuszowych, opracowanie tekstów prasowych na podstawie uzyskanych wyników badań, kompleksową komunikację w mediach, a także włącznie do kampanii Eksperta. Maria Rotkiel z ideą „słodkich gestów” gościła m.in. w studio radiowej Trójki, w audycji Grażyny Dobroń „Instrukcja obsługi człowieka” oraz w „Śniadaniu do łóżka” na antenie Zet Chilli.

Hasło i kampania odniosła na tyle duży sukces, że koncern Sudzucker Polska, zdecydował o jej kontynuowaniu w kolejnej odsłonie – tym razem wysyłając na ulice wybranych polskich miast gofrobusy (w okresie zimowym) i lemonbusy (w okresie wiosenno-letnim). Każdy, kto wykonał jakiś sympatyczny, słodki gest w stosunku do drugiej osoby, nagradzany był ciepłymi gofrem posypanym cukrem pudrem.

https://youtu.be/o0xkFcwKhqA?list=PLKD_hRSz9IGYtVj2pfPeaGrzcaxcCCvqX

https://youtu.be/sZxF_V25GZM?list=PLKD_hRSz9IGYtVj2pfPeaGrzcaxcCCvqX

< powrót do poprzedniej strony