Wybrane Realizacje

Kreatywna korespondencja od Burger Kinga

W ofercie Burger Kinga regularnie pojawia się limitowane menu. Aby jak najszybciej poinformować media oraz fanów burgerów o nowościach, Open Media opracowuje i przygotowuje wysyłki kreatywne, które dostarczane są dziennikarzom i blogerom. Oto kilka przykładów takich realizacji:

Angriest Whopper to najostrzejszy burger w historii Burger Kinga. Jego wściekle ostry smak był zasługą m.in. papryczek jalapeño. Już sama bułka w Angriest Whopper była wyjątkowa, gdyż sos dodany do niej podczas pieczenia zabarwiał ją na czerwono! Wraz z zaproszeniem na najostrzejszego burgera w historii restauracji, dziennikarze i blogerzy otrzymali od nas również bukiet pięknych i bardzo pikantnych papryczek. Dzięki tej przesyłce w ciągu 5 dni uzyskaliśmy aż 29 publikacji w mediach.

Nacho Whopper i Nacho Chicken były limitowaną propozycją dla wszystkich fanów Meksyku. Kluczową rolę w podróży do Ameryki Południowej odgrywały zamknięte w bułce kruche Nachosy i sosy chunky salsa oraz mexicana. Aby podkreślić ten wyjątkowy meksykański klimat, który zapanował w ofercie Burger Kinga, przesłaliśmy do mediów informację prasową na pendrivie w kształcie hiszpańskiej gitary oraz… żywego miniaturowego kaktusa! Łączna liczba publikacji wyniosła 25.

Burger King wyróżnia się tym, że wszystkie burgery grillowane są na prawdziwym ogniu. Przypomniano o tym przy okazji limitowanej oferty specjalnej, w której znalazły się: Texas BBQ Angus i Mozzarella Angus z solidną porcją wołowiny Premimu Angus. O nowościach w menu poinformowaliśmy media i blogerów tym razem w wyjątkowo nieokrzesany sposób. Do rąk zainteresowanych trafiły zestawy do samodzielnego rozpalania grilla - krzemień, krzesiwo, sznurek jutowy, hubka oraz wideo instrukcja. Osoby, które otrzymały przesyłkę mogły samodzielnie zmierzyć się z trudnym zadaniem wykrzesania ognia lub… udać się na burgery do Burger Kinga. Efektem przesyłki było 30 publikacji w mediach.

 

< powrót do poprzedniej strony