Wybrane Realizacje

Coming Out 2019 – wernisaż i wystawa prac absolwentów ASP

Coming Out to jedno z najciekawszych przedsięwzięć artystycznych w Polsce, organizowanych rokrocznie przez warszawską Akademię Sztuk Pięknych. Podczas tej prestiżowej wystawy, nad którą patronat objęli Prezydent m.st. Warszawy oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, prezentowane są prace najlepszych absolwentów uczelni. W tym roku pokazano 33 prace dyplomowe przygotowane na 9 wydziałach ASP. Podczas wernisażu wystawy Jury wyłoniło 2 laureatki tegorocznej edycji, a także przyznało szereg nagród specjalnych. Industrialne wnętrza nowo powstałego biurowca Wola Retro okazały się idealną oprawą niezwykłego wydarzenia, które zgromadziło wybitnych przedstawicieli świata sztuki, nauki i biznesu, zaś sama wystawa i poprzedzający ją wernisaż były szeroko komentowane w mediach. Wydarzenie swoją obecnością uświetnili m.in.: przedstawiciele Ministerstwa Kultury i władz samorządowych, mecenasi kultury, a także przedstawiciele warszawskiego środowiska akademickiego.

Cele i wyniki kampanii

Open Media w ramach kompleksowej kampanii public relations wspierało warszawską Akademię Sztuk Pięknych na każdym etapie organizacji wernisażu, począwszy od negocjacji warunków współpracy pomiędzy ASP a Develia S.A., właścicielem obiektu, w którym odbyła się wystawa, poprzez pozyskiwanie patronatów honorowych i medialnych, aż po kontakty ze środowiskiem biznesu, mecenasów sztuki i fundacji zainteresowanych promocją młodych polskich artystów i ich dzieł. Przede wszystkim zaś odpowiadaliśmy za oprawę medialną wydarzenia – redakcję informacji prasowych, umawianie indywidualnych wywiadów z organizatorami wystawy i laureatami konkursu, koordynowanie wywiadów telewizyjnych i radiowych. Patronat medialny nad wydarzeniem objęło Polskie Radio Program 2, TVP Kultura, TVP 3 Warszawa, Gazeta Wyborcza, Wyborcza.pl Warszawa, Co Jest Grane 24, Polityka, Naszemiasto.pl, Vogue, Szum oraz Arteon.

Relacje z wydarzenia ukazały się w m.in. w telewizji Poland In, TVP Warszawa, TVP Kultura, TVP Polonia oraz TVP Info, a zapowiedzi i informacje o nim pojawiły się kilkadziesiąt razy na antenach rodzimych rozgłośni radiowych - Polskiego Radia 2, ESKA Rock, Radia RMF MaXXX i Radio WAWA. Efektem naszej współpracy z mediami były również liczne publikacje w prasie m.in. w magazynie Arteon, tygodnikach Polityka i Przegląd, w Super Expressie czy Gazecie Wyborczej oraz 209 wzmianek na portalach internetowych (m.in. vogue.pl, artinfo.pl) i Facebooku.

< powrót do poprzedniej strony