Wybrane Realizacje

Beet Europe - międzynarodowa wystawa w polskiej odsłonie

W 2014 roku odbyła się kolejna edycja międzynarodowej wystawy Beet Europe - prestiżowej imprezy, na której spotykają się rolnicy i przedsiębiorcy z branży cukrowniczej z Europy i ze świata. Po raz pierwszy gospodarzem wydarzenia byli Polacy, a jego kompleksową komunikacją w mediach zajęła się agencja Open Media.

Na Beet Europe złożyły się: międzynarodowa konferencja naukowa, premiery kilkudziesięciu maszyn rolniczych oraz targi, na których zaprezentowało się około 100 wystawców (producentów maszyn i sprzętu rolniczego, producentów nasion, środków ochrony roślin i nawozów oraz instytucji związanych z rolnictwem). Oprócz polskich firm, wśród wystawców Beet Europe obecni byli producenci z: Holandii, Niemiec, Belgii czy Austrii. Równie międzynarodowo było w gronie samych odwiedzających. Dominował język polski, ale wśród gości imprezy oprócz przedstawicieli ww. krajów znaleźli się również rolnicy i przedsiębiorcy z: m.in.: Francji, Włoch, Czech, Słowacji, Ukrainy, Litwy, Białorusi, Mołdawii, Rumuni, Finlandii, Szwecji, Danii, Chin i USA – łącznie kilka tysięcy osób.

Kampania komunikacyjna, która była naszym zadaniem,  prowadzona była od kwietnia do listopada. Biorąc pod uwagę dość niszowy i wyjątkowo specjalistyczny temat, zgromadziliśmy znaczną liczbę bezpłatnych publikacji prasowych (32) i internetowych (46), które miały zarówno charakter zapowiedzi, jak i relacji z wydarzenia. Podczas Beet Europ zajmowaliśmy się również obsługą stoiska prasowego oraz aranżacją wywiadów z organizatorami. W  sumie na Beet Europ obecnych było 15 dziennikarzy mediów z całej Polski. Byli to zarówno przedstawiciele prasy i mediów elektronicznych (branżowych i lokalnych), radia (Polskie Radio oraz stacje regionalne), jaki i telewizji (Telewizja Polska).

< powrót do poprzedniej strony