Biuro Prasowe

Ruszył PROGRAM LIDER w Galerii Bronowice!

Z początkiem sierpnia w Galerii Bronowice ruszył innowacyjny projekt wyróżniania i nagradzania najemców – PROGRAM LIDER GB. Akcja skierowana jest do pracowników sklepów i punktów usługowych znajdujących się na terenie centrum handlowego. Najemcy nagradzani są za najlepszą jakość obsługi Klienta i zaangażowanie w akcje promocyjno-handlowe.

Galeria Bronowice po raz kolejny zorganizowała akcję aktywizującą swoich najemców. Od 1 sierpnia mogą oni wziąć udział w innowacyjnym projekcie PROGRAM LIDER GB, który ma na celu wyróżnianie i nagradzanie zaangażowania włożonego w najlepszą jakość obsługi. Pierwszy etap programu potrwa do 30 listopada. Zostanie zakończony uroczystym spotkaniem z najemcami i wręczeniem nagród.

W trakcie trwania akcji sklepy w Galerii Bronowice zostały podzielone na trzy kategorie według liczby pracowników, którzy obsługują punkt na jednej zmianie: sklep duży, sklep średni i mini punkt – wyspa. Najemcy nagradzani są za udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez centrum handlowe, a także za regularne przygotowywanie swoich własnych promocji, konkursów i eventów. Ponadto swoją opinię mogą wyrazić również Klienci, którzy korzystają z usług poszczególnych sklepów. Przy pomocy ankiet elektronicznych będą mogli ocenić sprzedawców za fachowość i umiejętność doradzenia Klientom, szybkość i sprawność obsługi, a także życzliwość wobec kupujących.

- PROGRAM LIDER GB, który zaproponowaliśmy  naszym najemcom z pewnością wpłynie na motywację pracowników sklepu, lojalność Klientów, a co za tym idzie - wzrost prestiżu marki. Istotne jest to, że poszczególne lokale, które włączyły się w ten innowacyjny projekt, otrzymają informację zwrotną dotyczącą swojej pracy. Z pewnością wpłynie to na jeszcze lepszą jakość proponowanych przez nas usług mówi Aleksandra Rzońca, dyrektor Galerii Bronowice.           

 

< powrót do poprzedniej strony