W niezależnym badaniu satysfakcji z usług agencji, przeprowadzonym przez Kantar Media, Open Media została najlepiej ocenioną agencją pod względem działań policy i public affairs i stanęła na podium w aż 10 kategoriach. Bardzo wysokie drugie miejsce zajęliśmy w 5 kategoriach, m.in. za standard obsługi klienta, rozumienie biznesu, kategorii produktowej i sytuacji rynkowej, w której działa klient, a także sprawne reagowania na możliwe zagrożenia i sytuacje kryzysowe. Trzecie miejsce... więcej
Jak budować opowieść, aby inni nas słuchali? Jak nie ulec manipulacji i nie wpaść w komunikacyjne pułapki? Na zorganizowaną przez nas konferencję w Hotelu SPA dr Irena Eris w Polanicy zaprosiliśmy przedsiębiorców i ekspertów z dziedziny psychologii biznesu. W debacie o tym, co wpływa na naszą ocenę sytuacji i proces podejmowania decyzji, a także o technikach wywierania wpływu udział wzięli m.in. profesor Piotr Zielonka, przedsiębiorca i wykładowca Kamil... więcej
W ostatnich dniach podpisaliśmy umowę na stałą obsługę najstarszej włoskiej palarni kawy - Caffè Vergnano. Do tej pory współpracowaliśmy projektowo, promując w mediach kluczowe dla firmy wydarzenia. Wraz z podpisaniem nowej umowy będziemy odpowiedzialni za budowę spójnego wizerunku marki, pr produktowy, promocję wydarzeń, działania w social mediach oraz współpracę z influencerami na rynku polskim
Pod koniec maja przeprowadziliśmy dla IKEA akcję społeczną mającą na celu zwrócenie uwagi na nadmierny konsumpcjonizm i bezrefleksyjne wyrzucanie lub gromadzenie rzeczy, których przestaliśmy używać. W krakowskim Forum Wydarzeń powstała Przestrzeń Pełna Dobra - miejsce, gdzie każdy mógł przynieść przedmioty codziennego użytku, którym chce znaleźć nowy dom lub po prostu wziąć to, czego potrzebuje. Choć akcja trwała zaledwie 4 dni, wzięło w niej udział ponad 500 krakowian, którzy... więcej
Galeria Katowicka jest pierwszym polskim centrum handlowym, które wprowadziło kompleksowy program udogodnień dla osób ze spektrum autyzmu. Najpierw powstał „Pokój Wyciszenia”, kolejnym krokiem były szkolenia dla ochrony i najemców oraz wprowadzenie tzw. „cichych godzin”. Uzupełnienie kampanii „Katowicka dla Autyzmu” jest pierwsza w Polsce produkcja VR, która pozwoli maksymalnie przybliżyć optykę osób z autyzmem. Premiera filmu pt. „Jedno centrum - wiele optyk” odbyła się na konferencji prasowej 17 kwietnia.
Po raz pierwszy wydarzenie odbędzie się w nowej otwartej formule. Mogą w nim wziąć udział wszyscy bariści, niezależnie od marki kawy, na której pracują. Eliminacje do finału przeprowadzone zostaną w Toruniu (29.03), Warszawie (17.04), Poznaniu (12.09), Tarnowskich Górach (4.10) i Szczecinie (16.11). Na wielki finał zapraszamy późną jesienią do Krakowa.
Współpracy z miastem, a także rebrandingowi Tarasów Zamkowych, poświęcona była konferencja prasowa z udziałem wiceprezydent Lublina - Beaty Stepaniuk-Kuśmierzak i CEO IMMOFINANZ – Dietmara Riendla. Po 4 latach austriacki inwestor zakończył proces integracji Tarasów Zamkowych - swojego największego centrum handlowego w Polsce - z marką VIVO!. Wszystko wskazuje na to, że do centrum, pod zmienioną już nazwą, przeniesione zostaną kolejne z wielkich ulicznych lubelskich festiwali.
Klienci IKEA Kraków po raz kolejny udowodnili, że mają naprawdę wielkie serca. W ramach zorganizowanej już po raz 6. zbiórki, w krakowskim sklepie udało się zebrać 2 tys. pluszaków dla chorych lub poszkodowanych w wypadkach maluchów. Maskotki będą jeździć w karetkach Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego i Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie. W oficjalnym przekazaniu wzięło udział kilkunastu przedstawicieli lokalnych mediów.
Do portfolio stałych klientów agencji dołączył Ecolab - światowy lider w dziedzinie opracowywania produktów oraz dostarczania kompleksowych rozwiązań służących utrzymaniu czystości w obiektach użyteczności publicznej, biurowcach, hotelach, restauracjach i przemyśle spożywczym. Nasza agencja odpowiada za przygotowanie i wdrożenie spójnej strategii PR Dywizji Institutional Ecolab Polska, komunikację w mediach branżowych (HoReCa), planowanie mediów oraz doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy.
Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się Dni Otwartych Drzwi Cukrowni, które zorganizowaliśmy w zakładach produkcyjnych Südzucker Polska S.A. Proces powstawania Cukru Królewskiego obejrzało z bliska ponad 1 000 osób, ale chętnych było zdecydowanie więcej! Akcja została bardzo dobrze przyjęta przez lokalną społeczność i przełożyła się na ponad 100 publikacji w mediach lokalnych i ogólnopolskich.
Po 6 latach stałej współpracy IKEA Kraków ponownie przedłużyła umowę z agencją PR Open Media. Efekty naszej pracy doceniła również IKEA Katowice, która dołączyła do grona klientów agencji. Zadaniem zespołu jest realizacja spójnej strategii działań wizerunkowych i marketingowych obiektów IKEA w środowiskach lokalnych i w mediach branżowych. Dziękujemy za zaufanie!
Bariści z całej Polski zmierzyli się w walce o tytuł Caffe Vergnano Best Barista 2018. Najlepszym Baristą Caffe Vergnano okazał się Tomasz Łój, na co dzień pracujący w Krakowie. Cieszymy się z sukcesu naszego krajana i z tego, że Agencja Open Media miała przyjemność zająć się zaproszeniem mediów oraz komunikacją PR finału wydarzenia.
Z początkiem listopada do grona naszych klientów dołączyła jedna z największych w Polsce grup deweloperskich. LC Corp S.A. (piąte miejsce w rankingu TOP MAREK 2018) realizuje inwestycje komercyjne i mieszkaniowe w 6 największych miastach Polski. W portfolio spółki znajdują się m. in. biurowiec Wola Center, Arkady Wrocławskie oraz Sky Tower, jeden z najatrakcyjniejszych punktów na biznesowo-turystycznej mapie Polski. Zadaniem agencji jest prowadzenie komunikacji B2B i B2C obiektów, zarządzanie... więcej
Lawinowo rosnąca liczba urządzeń komunikacji bezprzewodowej powoduje wzrost zainteresowania tematem oddziaływania promieniowania elektromagnetycznego (PEM) na organizm człowieka. Pomimo licznych badań prowadzonych na całym świecie, wiedza na ten temat jest wciąż niepełna. Zakład Biofizyki Katedry Fizjologii Wydziału Lekarskiego CM UJ postanowił więc jednoznacznie zbadać „Wpływ pól elektromagnetycznych na organizm człowieka” i szuka chętnych do udziału w projekcie. Open Media prowadzi kampanię informacyjną akcji w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
Dwie krakowskie organizacje przeciwdziałające wykluczeniom społecznym zostały laureatami II edycji konkursu grantowego IKEA Kraków. W Centrum Psychoonkologii Unicorn powstał specjalny kącik dziecięcy, a uczniowie Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 zyskali miejsce, w którym będą rozwijać zdolności artystyczne i prezentować swoje prace szerszej publiczności. IKEA ufundowała wyposażenie, a pracownicy w ramach wolontariatu zaprojektowali przestrzenie i zmontowali meble.
Kampania „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!” została uznana za najlepszą kampanię prosprzedażową roku w konkursie PRCH Retail Awards. Nagroda przyznana Galerii Katowickiej przez Polską Radę Centrów Handlowych jest uważana za jedną z najważniejszych i najbardziej wiarygodnych na rynku nieruchomości handlowych. Ogromnie cieszymy się z tego, że eksperci docenili innowacyjność kampanii, łączącej globalne święto z lokalną tradycją. Do zadań agencji należało przygotowanie... więcej
Po sukcesie, jakim zakończyły się ubiegłoroczne pilotażowe Dni Otwartych Drzwi w Cukrowni Strzelin, firma Suedzucker Polska S.A. postanowiła zaprosić odwiedzających do obejrzenia pracy wszystkich swoich fabryk. W tym roku zorganizujemy zwiedzanie zakładów produkcyjnych znajdujących się w miejscowościach: Strzelin, Świdnica, Cerekiew, Ropczyce oraz Strzyżów. Proces powstawania cukru obejrzy z bliska prawie 1000 osób!
Caffè Vergnano 1882, najstarsza palarnia kawy we Włoszech, od czterech pokoleń rozwijana przez rodzinę Vergnano, uruchomiła w Krakowie pierwszy na świecie projekt łączący włoską rodzinną tradycję parzenia kawy ze współczesną modą na street food. Na otwarcie 1882 Street Coffee zaprosiliśmy kilkudziesięciu przedstawicieli mediów branżowych, ogólnopolskich i lokalnych oraz wybranych influancerów. O nowym koncepcie i planach Caffè Vergnano opowiedziała gościom osobiście Carolina Vergnano.
Akcja „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu” znalazła się na shortliście jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingu centrów handlowych Europy i Afryki Południowej. Galeria Katowicka, łącząc śląskie poczucie tożsamości z ogólnoświatowym trendem zakupowym, nie pierwszy już raz udowadnia, że nie boi się odważnych akcji marketingowych, stojących w kontrze do typowych propozycji rynkowych. Finał konkursu już pod koniec września. Gratulujemy i mocno... więcej
Zmiany pokoleniowe, różne podejścia do pracy, życia, autorytetów, a także różne spojrzenia na funkcjonowanie i rozwój firmy wymagają nowych płaszczyzn komunikacji. O współpracy oraz efektywnym dialogu międzypokoleniowym, a także językowych dylematach w sytuacjach biznesowych, podczas zorganizowanej przez nas dwudniowej konferencji, rozmawiali językoznawca profesor Jerzy Bralczyk, dziennikarz Michał Ogórek i coach Renata Gut.
Spektakl „Spójrz na mnie”, przygotowany przez Teatr Śląski specjalnie dla Sceny w Galerii Katowickiej i tylko tu grany, otrzymał Nagrodę Główną Jury oraz Grand Prix, czyli Wielką Nagrodę Publiczności na 53. Przeglądzie Teatrów Małych Form Kontrapunkt 2018. Scena w Galerii to część wielokrotnie nagradzanego Projektu Wyższy Poziom Galerii Katowickiej, która realizując długofalową strategię bycia integralną częścią miasta, współtworzy wiele ważnych dla mieszkańców wydarzeń.
Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji akcji poszukiwania Stylowych Lubelaków, przyszedł czas na nowa odsłonę projektu. Już w najbliższy weekend, 26-27 maja, odbędzie się casting w Tarasach Zamkowych. Wszyscy chętni zaprezentują się przed obiektywem profesjonalnego fotografa i opowiedzą o swoich pasjach. Najbardziej stylowi i niepowtarzalni zostaną ambasadorami centrum handlowego. Bohaterowie pierwszej edycji stali się rozpoznawalni dzięki billboardom i reklamom w mediach, a energia, jaką prezentują, bardzo spodobała się mieszkańcom.
Od 5 kwietnia do 6 maja IKEA Kraków świętuje 20 urodziny. Przez ten czas wiele się zmieniło. O tym, jak robiło się zakupy pod koniec lat 90., możecie przeczytać w licznych publikacjach w mediach lokalnych i ogólnopolskich. Nasza agencja odpowiada też za zakup mediów i komunikację ofert komercyjnych. Przy okazji pochwalimy się, że dla IKEA Kraków pracujemy już 7 rok!
Amatorzy słodkości, ostrzcie sobie ząbki na… burgera! Burger King zapowiedział właśnie wprowadzenie Czekoladowego Whoppera. W najnowszym spocie reklamowym król grillowanej wołowiny przekonuje, że czekolada i burger to dwie pyszności, które idealnie komponują się ze sobą. Czy Czekoladowy Whopper okaże się spełnieniem ich słodkich snów czy to tylko prima aprilis?
W Akademii w Bronowicach w Galerii Bronowice co miesiąc odbywają się wyjątkowe spotkania dla dzieci i dorosłych. Lokal, będący pod opieką krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych, zmienia się wtedy w wielką pracownię malarstwa i rzeźby. Za każdym razem warsztaty twórcze poświęcone są innemu zagadnieniu. W ostatnią sobotę, 17 marca, tematem przewodnim było zdobienie, a na zajęciach pojawiło się ponad 60 dzieci i wielu rodziców!
Rozpoczynamy współpracę z producentem nawozów ekologicznych BiOgardena! Zadaniem agencji będzie opracowanie i realizacja strategii komunikacji marki. Będziemy odpowiadać m.in. za PR produktowy, content marketing, współpracę z influancerami i komunikację nowości, a także na bieżąco wspierać klienta w prowadzonych przez niego działaniach marketingowych. BiOgardena to nowa marka nawozów ekologicznych o unikalnym składzie, opartym na ściśle wyselekcjonowanych surowcach pochodzenia naturalnego. Wysoka skuteczność działania i całkowite bezpieczeństwo dla ludzi, zwierząt i... więcej
Już po raz piąty razem z IKEA Kraków zorganizowaliśmy zbiórkę pluszaków dla poszkodowanych w wypadkach maluchów. 4 tysiące maskotek trafiło do karetek Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego oraz Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie. W konferencji prasowej wzięło udział 15 przedstawicieli lokalnych mediów. O naszej akcji po raz kolejny było głośno nie tylko w prasie i na portalach, ale również w radiu i telewizji.
Mieszkańcy Rzeszowa i okolic zyskali łatwiejszy dostęp do produktów i rozwiązań IKEA. Od 2 lutego meble i akcesoria IKEA mogą zamawiać do Punktu Odbioru Zamówień w Millenium Hall. Nasza agencja odpowiadała za organizację konferencji prasowej oraz komunikację w mediach branżowych i lokalnych. W briefingu wzięło udział aż 18 przedstawicieli lokalnych mediów. O punkcie i nowej usłudze ukazało się blisko 90 publikacji, na portalach, w prasie, radiu i TV.
Dyrektor Galerii Bronowice znalazła się na finałowej shortliście prestiżowego konkursu Europa Property Retail Awards. Nominowana została w kategorii Shopping Center Director of the Year 2017. Gratulujemy fantastycznego wyróżnienia i mocno trzymamy kciuki! Cieszy nas ono tym bardziej, że dla krakowskiego centrum handlowego pracujemy nieprzerwanie od początku jego działalności.
To był fantastyczny rok dla Galerii Katowickiej - centrum handlowe zamknęło go rekordową liczbą odwiedzających – z końcem grudnia footfall osiągnął prawie 15,5 mln osób! Równie imponująco wygląda wzrost sprzedaży - w skali roku to aż 12,1%. To wypadkowa kilku realizowanych równocześnie działań – ciągłego umacniania tenant-mix oraz prowadzonych w unikalny sposób kampanii i programów marketingowych, wspieranych przez nas działaniami PR.
Paidagogos Pro to program ścisłej współpracy studentów kierunków społecznych i humanistycznych z sektorem gospodarczym. Dzięki powstałej w tym celu platformie, pracodawca będzie mógł postawić problem badawczy, a student w pracy dyplomowej go rozpracuje. Na rozwiązaniu zyskają zarówno przedsiębiorcy, jak i absolwenci.
Ogromnym zainteresowaniem dzieci i dorosłych cieszył się zorganizowany przez nas Dzień Otwartych Drzwi Cukrowni Strzelin. W ciągu jednego dnia fabrykę cukru zwiedziło ponad 150 osób! Odwiedzający poznali historię cukrowni, zapoznali się z bliska z technologią produkcji cukru oraz wzięli udział w widowiskowych pokazach i warsztatach naukowych.
Traficar we współpracy z IKEA wprowadził innowacyjną usługę carsharingu samochodów dostawczych. Klienci sklepu nie muszą już zamawiać firmy transportowej, aby przewieźć większe zakupy. Nasza agencja odpowiadała za kampanię public relations oraz copywriting nowej usługi. Na ulice Krakowa wyjechały samochody obrandowane żartobliwymi hasłami: „Możesz mi nawrzucać. Najlepiej z IKEA”, „Zakochałem się w IKEA od pierwszego wożenia”, „Nieważne gdzie. Ważne, że z IKEA” itp. O usłudze mówiły media ogólnopolskie i... więcej
Dla jednego z klientów z branży FMCG zorganizowaliśmy dwudniową konferencję biznesową w Hotelu Arłamów. W wydarzeniu wzięło udział około 100 partnerów biznesowych. Gościem specjalnym był Marek Kondrat, który porwał wszystkich niezwykłą historią o życiu i winie.
Za nami finał V edycji "Eksperymentu Łańcuchowego". Zmagania kreatywnych konstruktorów z całej Polski śledziła kilkutysięczną publiczność oraz liczna grupa dziennikarzy i fotoreporterów. Przełożyło się to na ponad 60 relacji w mediach.
Südzucker Polska S.A. – producent marki Cukier Królewski – po raz kolejny przedłużył z nami umowę na stałą obsługę w zakresie public relations. Do zadań agencji należy m.in.: kompleksowa obsługa media relations, opracowywanie i realizacja działań PR, doradztwo marketingowe, crisis management oraz wsparcie komunikacyjne eventów.
Dzięki działaniom agencji do V edycji organizowanego przez Uniwersytet Jagielloński konkursu "Eksperyment Łańcuchowy" zgłosiło się aż 275 zespołów, czyli ponad 1 000 osób! To absolutny rekord. Na finał do Krakowa przyjedzie aż 4 razy więcej ekip niż w zeszłym roku i prawie tyle, co na wszystkie 4 poprzednie finały razem. Już nie możemy się doczekać, jak wspólnie stworzymy najdłuższy w historii konkursu łańcuch.
Nasza kampania public relations "1. Krakowski Vinyl Swap w Galerii Bronowice" została wyróżniona w prestiżowym konkursie Polskiej Rady Centrów Handlowych. Już 19 lutego kolejna edycja wyjątkowej muzycznej giełdy, podczas której można odświeżyć kolekcję płyt, wymienić, kupić lub sprzedać winyle, cd, kasety magnetofonowe, książki o tematyce muzycznej, gramofony czy mnóstwo innych, związanych z muzycznym hobby sprzętów.
We współpracy z Urzędem Miasta Lublin zorganizowaliśmy cykl bezpłatnych korepetycji w Tarasach Zamkowych. „Koleżeńskie Korepetycje” udzielane będą z trzech przedmiotów: matematyki, języka angielskiego i niemieckiego. Wiedzą z tegorocznymi maturzystami podzielą się studenci lubelskich uczelni. Zajęcia odbywają się od 27 marca do 7 kwietnia w strefie Co-working centrum handlowego Tarasy Zamkowe.
Tylko do ostatniego dnia marca będzie można zgłaszać swoją chęć udziału w konkursie organizowanym przez Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Wszystkich niezdecydowanych powinno przekonać wideo zaproszenie, które przygotowaliśmy wraz z organizatorem. Na fanpage’u „Eksperyment Łańcuchowy” oraz w jego kanale You Tube film obejrzało już ponad 28 tys. osób. Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie, którego celem jest nauka fizyki przez zabawę.
Do karetek Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego trafiło 2 100 pluszaków, a Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika otrzymał prawie 200 zabawek. To wynik zbiórki prowadzonej przez IKEA Kraków. We współpracy z Krakowskim Pogotowiem Ratunkowy zorganizowaliśmy oficjalne przekazanie pluszaków i zabawek, w którym udział wzięło kilkunastu przedstawicieli lokalnych mediów. W prasie, internecie, radio oraz telewizji pojawiło się łącznie 37 informacji na ten temat.
Konkurs ma na celu wsparcie wartościowych inicjatyw realizowanych na rzecz lokalnej społeczności. IKEA Kraków wybrane wesprze projekty organizacji działających w najbliższym otoczeniu sklepu. Zgłoszenia przyjmowane są do 28 lutego 2017, a rozstrzygniecie konkursu zaplanowano na 31 marca.
Burger King wprowadził do oferty kolejne limitowane burgery - Texas BBQ Angus i Mozzarella Angus z solidną porcją wołowiny Premium Angus. W celu zakomunikowania nowości i podkreślenia USP produkty (100% wołowina grillowana na prawdziwym ogniu) wysłaliśmy blogerom kulinarnym własnoręcznie wykonane zestawy do rozpalania ognia w każdych warunkach - krzemień, krzesiwo żelazne, opalana bawełna i sznurka jutowy. Oczywiście nie musieli ich używać, bo dostali też zaproszenia a grillowane na... więcej
Z początkiem listopada agencja Open Media rozpoczęła stałą współpracę z Galerią Katowicką. Do zadań agencji należy realizacja spójnej strategii informacyjnej i wizerunkowej centrum handlowego, budowanie i podtrzymywanie pozytywnych kontaktów z mediami , współpraca z najemcami, wsparcie Klienta w komunikacji marketingowej oraz doradztwo w zakresie sytuacji kryzysowych.
W ramach kampanii „Szkoły niemarnowania jedzenia” agencja Open Media zorganizowała konferencję w SP nr 109 w Krakowie. Tematem spotkania z mediami był problem marnowania jedzenia w szkołach, wynikający ze zbyt krótkich przerw między lekcjami. Z przeprowadzonych przez Banki Żywności badań wynika, że optymalny czas na zjedzenie obiadu to 30 minut. Gość specjalny konferencji – szef kuchni Grzegorz Łapanowski, który jest mecenasem kampanii, wprowadził obecnych w temat dobrych praktykach... więcej
Organizatorzy ogólnopolskiego konkursu Eksperyment Łańcuchowy zdecydowali, iż po raz drugi kompleksową opiekę PR nad wydarzeniem oddadzą w nasze ręce. Jubileuszowa, 5. edycja będzie miała swój finał w maju 2017 roku. Tymczasem rozpoczynamy kampanię komunikacyjną mającą na celu zachęcenie jeszcze większej liczby osób do wzięcia w nim udziału. Cel konkursu, którego organizatorem jest Uniwersytet Jagielloński, to propagowanie idei nauki fizyki poprzez zabawę.
W marcu podpisaliśmy kolejną umowę o współpracy z Burger King Polska S.A., tym razem na czas nieokreślony. Do naszych zadań należą: opracowywanie i realizacja strategii wizerunkowej marki, komunikacja PR oraz wsparcie w działaniach promocyjnych.
Zakończyła się zbiórka pluszaków IKEA dla Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego, organizowana w ramach 13. edycji kampanii „Pluszaki dla edukacji”. W oficjalnym przekazaniu blisko 4400 przytulanek wzięło udział 14 przedstawicieli mediów z 12 redakcji. Efektem działań komunikacyjnych Open Media są 103 publikacje w prasie, telewizji, radiu i internecie.
Doskonale posługujesz się polszczyzną? Masz "lekkie pióro", a najlepsze teksty tworzysz... więcej
Obserwuj nas na Twitterze